Terima kasih kepada para pelanggan dan pengguna produk-produk Muna Asy Syifa' di atas kepercayaan kalian menggunakan produk kami. Penghargaan yang tidak terhingga kepada mereka yang sudi untuk berkongsi pengalaman kepada semua. Testimoni di bawah merupakan pengalaman sebenar mereka yang telah menggunakan produk kami. Mudah-mudahan sedikit -sebanyak dapat membantu dan memberi gambaran kepada pengguna baru. Semoga Allah memberkati dan merahmati kalian. Jazakumullahu khairan kathira...

Our products


MyCartopia.com Click here to get one

Friday, December 18, 2009

TESTIMONI MINYAK LINTAH HERBA

DAGING TEPI KUKU TERSIAT..BENGKAK, BASAH..TERUS KERING

Sy telah tersiat daging kaki di tepi kuku ibu jari kaki..tak pasal2..luka menjadi2..basah dan membengkak sampai 2 minggu..nk pakai kasut pun seksa..puas la bubuh mcm2 ubat..minyak gamat, minyak sawda yang ada..tapi x kering2..tp bila cuba minyak lintah herba ni..1 hari je dah kering dan mengecut...dan terus tak sakit..dan sembuh..alhamdulillah..
~Za, KL

MACAM PKI BOTOX LA PULAK..

Saya mmg biasa buat rawatan terapi lintah kat muka..bila saya dpt Minyak Lintah Herba ni pun saya sapulah kt muka ni ala-ala pakai night cream sebelum tidur..bila saya amalkan selalu.. kulit muka saya tegang, halus dan cantik..x sangka pulak..
Marfuah, Johor Bharu.

KUKU CENGKAM TERSELAMAT DRPD DICABUT OLEH DOKTOR

Kak bersyukur banyak2..hr tu pegi jumpa Dr kuku kak ni nk kena cabut sbb dah teruk..x boleh diselamatkan..kak risau sangat. Abis tu..kak ikhtiarkan siram Minyak Lintah Herba kat tempat yang bengkak tu, memang tak sangka..terus kecut dan kering, alhamdulillah...dan terus baik sampai sekarang..
Marfuah, JB

LUKA KHATAN BERNANAH, BENGKAK..PULIH DLM MASA 1 MALAM

Anak saya Amirul, mmg berisi badannya dibandingkan dgn rakan2 yang lain..bila berkhatan ni, masalahnya ialah luka khatannya tidak sembuh2, masih bengkak, sakit dan bernanah berbanding rakan2nya yang dah lama sembuh..bila saya dapat Minyak Lintah Herba ni saya pun tuang/sapu pd luka tu malam sebelum tidur..apa yg mengejutkan, pagi esoknya luka dia dah kering dan bengkak pun dah kecut..syukurlah, kawan2 yang dapat tau terus order 5 botol Minyak Lintah Herba ni..
Ibu Amirul, Johor Bharu.

BENGKAK SURUT..

Kepala saya bengkak dek penangan lembu2 hari tu masa nk buat korban..lama jugak x surut2..tapi bila sapu dengan Minyak Lintah Herba ni..nampak alhamdulillah ..cepat kesannya..
Mat Asripin, Rawang.

Saturday, November 21, 2009

TESTIMONI JAMU PELANGSING

DAH MACAM2 CUBA UBAT HOSPITAL DLL TAPI YANG INI BERJAYA

Kak ni surirumah sepenuh masa, anak2 pun dah besar..so, x banyaklah aktiviti..badan pun cepat naik. dah mcm2 kak cuba ubat..tp x berjaya turunkan berat badan, alhamdulullah bila amik jamu Pelangsing MAS baru 2 minggu baju dah boleh pakai..walaupun berat belum nampak turun tapi badan rasa kemas dan selesa...

KAIN YG SEMPIT2 DAH BOLE MASUK..

Za, terima kasih la ye, kak dah makan jamu ni..mmg ada kesan, kalo dulu baju dan kain yg sempit x leh pakai sekarang dah boleh..kak jadi x lalu makan..
Izah, S.Alam

x RASA LAPAR..

"utk pengetahuan, berat sblm amik jamu 68kg, 5 hari selepas makan jamu saya timbang 66.3kg..saya makan ikut dos yg diberi..memang xde rasa lapar walaupun cuma makan sikit. Jamu ni serasi la untuk saya...berbaloii..harga pon murahh"

--Azmawati, Tmn Kosas (sms)

oo..patutla dia nampak kurus..

"Dah 3-4 orang kata dia tu nampak kurus..rupanya bila dirisik2 dia dah makan Jamu Pelangsing Muna Asy Syifa la..tu pun katanya baru 1/2 botol..pipinya dah nampak cengkung, x chubby cam dulu..ooo..patutlah.."
Yana, Ijan, Wan..KL