Terima kasih kepada para pelanggan dan pengguna produk-produk Muna Asy Syifa' di atas kepercayaan kalian menggunakan produk kami. Penghargaan yang tidak terhingga kepada mereka yang sudi untuk berkongsi pengalaman kepada semua. Testimoni di bawah merupakan pengalaman sebenar mereka yang telah menggunakan produk kami. Mudah-mudahan sedikit -sebanyak dapat membantu dan memberi gambaran kepada pengguna baru. Semoga Allah memberkati dan merahmati kalian. Jazakumullahu khairan kathira...

Our products


MyCartopia.com Click here to get one

Saturday, March 6, 2010

TESTIMONI SABUN SERBAGUNA

CPT HILANGKAN KEHITAMAN CELAH PEHA/KETIAK

memang betul.. sgt elok utk org yg baru lepas bersalin sebab cepat hilang kehitaman yg ada kat celah peha, leher dan ketiak...
cubalah..
INA

JATUH CINTA DENGAN SABUN SERBAGUNA


Salam kak muna,

saya dah jatuh cinta dgn sabun serbaguna ni...berapa minimum order utk dapat harga borong/pengedar ek?
Dah guna 1..cepat je habis..huhuhu..best je rasa guna..tatau nak describe
lulur wajah tgh guna..sgt efektif kurangkan minyak kat muka..
Guna kat badan...rasa segar + tak melekit mcm sabun lain..ingat pas ni nak try guna kat kepala...ok utk kelemumur eh?
FAZIANA, SEREMBAN.

HILANGKAN GATAL KULIT KEPALA

Suami saya suka dengan sabun ni..masalah gatal kulit kepala xde lagi
ROZI, KL.

HILANG GATAL2 DI MUKA

Seronoklah pakai sabun tu..muka x gatal sbb resdung..
Husna KL

SELESAIKAN MASALAH KULIT MUKA

Anak akak serasi la dgn sabun ni..ubat2 dari pakar kulit dan lain2 krim pon x serasi..nampak reduce la kasar2 kat muka dia..
Sally,KL

HILANG TOMPOKAN GATAL2 DI TANGAN..

Saya pakai sabun ni..hilangla gatal2 kat tangan ni..kalau tak selalu merenyam je dan skrg ia nmpk kering dan selesa..
Mai, Along, KL