Terima kasih kepada para pelanggan dan pengguna produk-produk Muna Asy Syifa' di atas kepercayaan kalian menggunakan produk kami. Penghargaan yang tidak terhingga kepada mereka yang sudi untuk berkongsi pengalaman kepada semua. Testimoni di bawah merupakan pengalaman sebenar mereka yang telah menggunakan produk kami. Mudah-mudahan sedikit -sebanyak dapat membantu dan memberi gambaran kepada pengguna baru. Semoga Allah memberkati dan merahmati kalian. Jazakumullahu khairan kathira...

Our products


MyCartopia.com Click here to get one

Saturday, June 7, 2008

TESTIMONI DEDAUN HERBA MANDIAN SAUNA

ANAK TIDUR NYENYAK
wangi.. segar.. tenang.. hasil menggunakan mandian daun herba Muna Asy Syifa.. beli dr salah seorg pengedarnya - Iza Idris
campur sikit air rebusan utk mandikan anak waktu petang.. insyaAllah malamnya dia tidur nyenyak.. :)
..IZA IDRIS
BEST/BDNSEGAR / X NGANTUK

salam
kak, daun mandian sauna ni best la kak.
pagi2 nak p kj saya suka rebus dan mandi. mula2
tgok daun kering je tp bla rebus bau wangi daun tu dah jd excited nak mandi.
p keja badan rasa segar je. duk kt ofis x rasa ngantuk pun.
kdg2 hari2 sya mandi pagi dan ptg sb best bau daun2 tu dan cergas bdan.
ni stok dah hbs tengah tunggu brg order smpai je.
x sabar nak mandi daun baru.jd habit lak pg2 bgun msti nak rebus daun dlu.
syukur pada ALLAH, jumpa ubatan2 elok.
zai, kemaman

Daun tu bagus sesangat..hilang lenguh2, sakit kepala dan badan..

"Daun herba yg saya beli tu bagus sesangat. My hubby selalu lenguh2 badandan selalu sakit kepala sbb salalu travel ..alhamdulillah, lepas mandi air daun tu...dah ok..masalah pun takde..
Musliza, KLCC.

Demam yang berpanjangan, tidak bermaya, pucat

"Dulu saya sering demam. Sekali demam, mengambil masa yang agak panjang untuk pulih sepenuhnya. Sepanjang tempoh itu, badan terasa lemah dan kurang bermaya serta pucat. Ibu sering menyarankan agar mandi daun-daun herba di sekitar rumah. Hati tidak setuju kerana memikirkan apa ada pada daun-daun tersebut. Tetapi kerana ingin menurut kata orang tua, saya mandi menggunakan DAUN HERBA MANDIAN SAUNA, barulah saya tahu betapa khasiat daun-daun itu banyak membantu memulihkan semula tenaga dan stamina saya. Sejak itu, saya sering mengamalkan mandi daun herba tersebut untuk memulihkan tenaga."

---Su. Banting.

Demam yang berpanjangan, segar badan
"Suami saya mengalami demam yang berpanjangan walaupun telah mengambil ubatan hospital. Kadangkala elok, kadangkala demam, seperti datang dan pergi. Setelah dicadangkan oleh seorang teman, saya telah menggunakan DEDAUN HERBA MANDIAN SAUNA yang direbus dan air itu digunakan untuk mandian suami saya. Saya dapati seluruh isi rumah berbau harum dan segar dengan aroma daun itu dan apa yang menggembirakan lagi, suami saya terasa segar dan pulih seperti sediakala. syukur kepada Allah..."

---Nie, K.Pilah

Cukup seronok...segar, hilang penat2..
Saya mandi DEDAUN HERBA ni pada waktu2 tertentu khususnya apabila dah letih balik kerja...mandi dgn air suam dan hangat pulak tu...hmmm, bestnya. Rasa nak buat tiap2 hari..tapi tak sempat.
--Ju, KL.

Sedapnya berendam...aromanya segar, badan cergas
Saya suka mandi daun2 ni khususnya di hujung minggu...tak sabar2 rasanya.
--Pakcik K.

No comments: