Photobucket
Terima kasih kepada para pelanggan dan pengguna produk-produk Muna Asy Syifa' di atas kepercayaan kalian menggunakan produk kami. Penghargaan yang tidak terhingga kepada mereka yang sudi untuk berkongsi pengalaman kepada semua. Testimoni di bawah merupakan pengalaman sebenar mereka yang telah menggunakan produk kami. Mudah-mudahan sedikit -sebanyak dapat membantu dan memberi gambaran kepada pengguna baru. Semoga Allah memberkati dan merahmati kalian. Jazakumullahu khairan kathira...

Our products

daisybord

MyCartopia.com Click here to get one

Saturday, June 7, 2008

TESTIMONI TUNGKU HERBA

Keluarkan angin...bebi nyenyak tidur

Anak saya baru berusia 2 bulan. Sebelum ni dia sering tidak selesa dan tidak nyenyak tidur. Sejak saya gunakan TUNGKU HERBA 2 kali sehari selepas mandi dan saya urut dengan MINYAK TERAPI SERBAGUNA dia semakin tenang dan nyenyak tidur. Bukan itu sahaja, malah dia sering terkentut dan mengeluarkan angin yang banyak seperti peluru bunyinya.
--Husna, Keramat.

Badan sedap...tidak kembung, baby pun x meragam...

" Saya tungkukan anak setiap kali sebelum tidur...dan sapu perut dengan Minyak Terapi Serbaguna...alhamdulillah banyak perubahan baik yang saya lihat...nampak baby semakin selesa, tidak meragam dan yang paling penting dia tidak kembung lagi dan tidurnya lebih tenang..."
--Mai, Keramat.

Hilangkan sakit perut dan angin...
askum kak.
kawan eda tanya kak ada ke jual tungku herbal untuk ibu sja. brape harga eda dan harga jual
ari tu dia ada pinjam tungku eda dia cakap bagus masa tu dia sakit perut dan rahim.Msa dia pakai banyak terkentut dan kluar angin dari mulut lepas tua dia kata lega.
eda pun serasi makan jamu tau kegatalan vgn pun dah hilang alhamdulillah (malulah nak bagitau) macam anak dara he he he
mak pun serasi makan jamu.dia kata badan dia cergas x sebelumnya. ok le kak
bye wasalam.
--Eda, Perak.

No comments: