Photobucket
Terima kasih kepada para pelanggan dan pengguna produk-produk Muna Asy Syifa' di atas kepercayaan kalian menggunakan produk kami. Penghargaan yang tidak terhingga kepada mereka yang sudi untuk berkongsi pengalaman kepada semua. Testimoni di bawah merupakan pengalaman sebenar mereka yang telah menggunakan produk kami. Mudah-mudahan sedikit -sebanyak dapat membantu dan memberi gambaran kepada pengguna baru. Semoga Allah memberkati dan merahmati kalian. Jazakumullahu khairan kathira...

Our products

daisybord

MyCartopia.com Click here to get one

Saturday, June 7, 2008

TESTIMONI SET KESUBURAN WANITA

BERPUASHATI/ SEMBUH DRPD PENYAKIT

SALAM
cik muna, saya dari kemaman terengganu.
saya ada mkan set kesuburan asysyifa, selepas saya mkan manjakani badan saya
alhamdulillah dgn izin ALLAH saya jd sihat.mak saya gmbira saya dah sihat sebab sblum ni
saya ada buat pembedahan tulang pinggul.
bila saya bgtau yg sya berkesan mkan manjakani ramai kawn2 mak saya nak mkan.
saya nak jadi pengedar tapi tak semua ubat la, lgpun untuk kegunaan saya sndiri.
Muna blh tak bgtau kos pos dan harga pengedar klu sya bli brg2 ni.
Zai, Kemaman

X PERNAH DAPAT BABY 5 TAHUN..MAKAN SEKALI..DAH MENGANDUNG

Dah 5 tahun x dapat2 lg baby..bila ambil set kesuburan Muna Asy Syifa bln 11, 09 saya disahkan mengandung dan kini usia kandungan saya dah 2 bulan lebih..syukur sangat2..perkara ni turut menjadi bualan kawan2 sekerja dan saya pula skrg sering tolong belikan jamu yang sama untuk kawan2 pulak..

Norifarizan, Pahang.



SETELAH 7 TAHUN..DAPAT BABY LAGI..


niza dah 7 tahun xde baby..selepas beberapa bulan ambik set kesuburan wanita dan sambung pulak makan pil kesuburan dan kacip fatimah lagi...niza disahkan mengandung. Ni Niza order pulak barangan utk bersalin di Muna Asy Syifa. Anak2 niza yang lain excited sangat nak dapat adik..

~Aniza, Kemaman.

Setelah 15 tahun dapat baby lagi..

“ Saya berumur 40-an. Anak bungsu saya telah berumur 15 tahun, tetapi saya ingin menambah lagi zuriat jika diizinkan tuhan. Saya pun mengambil SET KESUBURAN dan bertekad jika Allah izinkan, alhamdulillah…tapi jika Allah tak izin, tak mengapalah saya akan anggap itu bukan rezeki saya. Sekurang-kurangnya saya mencuba. Berkat keyakinan saya pada Allah saya telah disahkan mengandung dan perkara ini menjadi bualan orang kampong dan ramai yang bertanya apa yang telah saya lakukan. Akhirnya semasa bersalin saya mengambil LENGKAP BERSALIN KERANA SAYA YAKIN KEBERKESANAN PRODUK INI. Alhamdulillah…
Faridah, Felda Sg. Buaya
.

Hampir 2 tahun, baru dapat zuriat
"Saya telah hampir 2 tahun berkahwin tetapi masih belum dikurniakan zuriat...Alhamdulillah setelah 2 bulan saya mengambil SET KESUBURAN MUNA ASY SYIFA...akhirnya saya telah disahkan mengandung.."
--Rosnani, P.Jaya.

Syukur saya dapat zuriat..
"Dah setahun saya kahwin tapi masih belum ada rezeki...suami pn dah risau. Saya pun makanlah kacip Fatimah dan suami pula makan Sihat Lelaki. Alhamdulillah, selepas 3 bulan saya telah disahkan mengandung."
--Pn. Rafidah, Melaka.

Setelah 10 tahun, dapat baby lagi..
"Period saya tak menentu, saya ambil Sihat Wanita utk pulihkan hormon dan betulkan apa2 yang tak betullah. Alhamdulillah, period pun dah ok dan saya disahkan mengandung 2 bln tapi xde rezeki, gugur. Pastu, saya amik Set Kesuburan pula, dalam masa 5-6 bulan saya makan saya disahkan mengandung pulak. Syukur byk2. Saya dijangka bersalin bulan 11,2008 ni. Utk pengetahuan umur saya 43 dan anak yang last pn dah 10 tahun"
--Pn. Maria, Rawang.

Setahun kahwin, baru dapat baby...
"Saya ada mslh keputihan yang banyak. Lepas saya makan Kacip fatimah Manjakani Dalam masa seminggu masalah selesai. Lebih menggembirakan, saya disahkan mengandung selepas saya amalkan makan Kacip tu setiap hari"
--


2 comments:

Tandang Sari Creative House (001934679-K) said...
This comment has been removed by the author.
Tandang Sari Creative House (001934679-K) said...

sy perlukan maklumat lanjut ttg produk ini...email:hasnatuljariah@gmail.com
mobile:0196922279
puan sue shaukhi

tq