Photobucket
Terima kasih kepada para pelanggan dan pengguna produk-produk Muna Asy Syifa' di atas kepercayaan kalian menggunakan produk kami. Penghargaan yang tidak terhingga kepada mereka yang sudi untuk berkongsi pengalaman kepada semua. Testimoni di bawah merupakan pengalaman sebenar mereka yang telah menggunakan produk kami. Mudah-mudahan sedikit -sebanyak dapat membantu dan memberi gambaran kepada pengguna baru. Semoga Allah memberkati dan merahmati kalian. Jazakumullahu khairan kathira...

Our products

daisybord

MyCartopia.com Click here to get one

Saturday, June 7, 2008

TESTIMONI TONGKAT AZIMAT



BEST LA, KENAPA X BG TAU DARI DULU LAGI..

"salam, bz ke? aku dah guna produk tu (Tongkat Azimat) mmg best giler..laki aku la yg paling sukammg ada kuar keputihan sekali..bila dah pakai tongkat tu rasa macam dulu2 balik..best la, nape ko lambat bg tau aku...
(sms yg dihantar kpd pengedar)


MEMANG POWER, TERLEKAT SEMUA KEPUTIHAN, WANGI,SEDAP


Salam akak,
betullah macam akak kata, tongkat azimat tu memang POWER lah..
adik saya kata keluar semua keputihan terlekat kat tongkat azimat tu..
lepas tu kan ..bau wangi aje kat tempat kita tu..
dia kata rasa SEDAP lah kat tempat tu..sedap macam mana tu tak boleh saya nak explain kat sini
sebab saya pun tak cuba lagi...he..he..
kejap lagi saya nak hantar senarai order baru kat akak ya..
semalam jamu pelangsing sekali 1 shot customer nak 4 botol
terpaksa minta akak pos direct..
takpe..lepas ni dah tahu dah barang apa yang nak kena simpan stok banyak..
berkat betul jamu perusahaan keluarga akak ni...
customer ada aje nak order barang..alhamdullillah..syukur nikmat tuhan..
ITA

MCM X PERCAYA..BETUL2 AZIMAT, SUAMI SENYUM SAMPAI TELINGA
  • slm..kak sya ada beli produk tongkat azimat ngan munasyifa...baru pakai sekali suami sya ckp 'mcm tak pecaya jer' he3...syum smpai kt telinga...
    lain sgt2...terima kasih krn kluarkan produk yg betul2 azimat..sesuai dgn namanya'tongkat azimat'...takut sya lak yg x larat nk layan hubby...he3..

alin.

KELUAR KETUL2 KEPUTIHAN..KETAT, CIK ABANG PON SENYUM PANJANG

salam kak
ayu da dapat da tongkat azimat tuh
terus pakai tadi
keluar la ketul2 keputihan tuh..
sukanyer...
mintak2 la cepat ilang keputihan tuhhh
sy beli yerrrr

cik abe semalam senyum jerrr
huhuhuhu
mekasih ye kak

......................................................

testi TONGKAT AZIMAT/KACIP DAN SIHAT WANITA melalui YM..ditulis semula

..............

AM: Kak pakai tongkat azimat tu bole ke hari2?
MUNA: xde masalah..ikut keperluan kita
AM: ni dah seminggu tak pakai, period..baru pakai balik
AM: Suami kata macam anak dara..ketat susah nak bolos..
MUNA: he he..itulah penangannya..
AM: Jenuh jugak nak bolos..
MUNA: sbb tulah kak sll suggestkan penggunaannya bg yang dah lama kawin..da boring2 ..keputihan cemane?
AM: dah xde..seminggu pakai..keluar bertali2 pas pakai..
MUNA: Syukurlah..fungsi dia membersihkan sekali
AM: makan kacip dan sihat pulak badan ringan, senang buat kerja, lawas ..senang buang air..sll susah, ni yang agaknya badan pun senang susut..
MUNA: rata2 byk yg cakap mcm tu..mengakui keberkesanannya..mudah2an berterusan..

Macam magic lah..keputihan yg dah lama dah xde..

kak..best la pakai Tongkat Azimat ni..ni yg ambik lg ni..satu lg utk boss sy, dia pun ada mslh keputihan..he he. X sangka pulak..baru sangat pakai, tapi dah elok. Sblm ni pun dah cuba mcm2 jamu dan ubat hospital..tp x baik2, macam magic ajer..dulu gatal tak selesa..panty liner pakai sekarang pun kering jerr..alhamdulillah.

Sya, Cheras.

Hubby hari2 mau..

saya dah amik sihat wanita n kacip fatimah manjakani dah seminggu ..guna tongkat juga...
memang rasa badan sengal2 skit n cepat rasa ngantuk..mungkin healing crisis..tapi kawan2 kata badan saya dah kurus skit..heheheh..
saya ader masalah nak membuang..tapi la nie pagi2 jer mesti buang dulu best perut pon kempis..
tongkat jgn cakaplah..hubby hari2 mau...hehehehe

A.M, Keramat

Ketat...macam malam pertama

Kali terakhir saya pakai TONGKAT AZIMAT 9 tahun yg lalu..tu pun kerana keputihan yg melampau. Memang berkesan..betul2 puas hati. Baru2 ni saya tak sihat, masalah diperanakan, suami cadangkan pakai Tongkat Azimat. Saya ni penakut sikit...suamilah tlg pakaikan. Kesannya memang best gilerrr, suami kata cam anak dara..he he. Masalah sakit kat atas ari2 pun hilang...alhamdulillah.

--Mak Su, KL.

Suami puji...menarik, ketat.

Sejak saya pakai TONGKAT AZIMAT, suami saya sering puji..katanya amat menarik dan ketat, sehinggakan dia sendiri nak kenalkan pada kawan-kawannya yang lain, orang kata berkongsi kegembiraan bersama.
--Along, KL.

Mengawal keputihan, kepuasan bersama suami isteri

“ Saya berumur akhir 30-an dan mempunyai seorang anak. Saya menggunakan TONGKAT AZIMAT dengan tujuan mengawal keputihan. Setiap kali saya menggunakannya, saya dapat melihat keputihan terkumpul dan terlekat dengan banyaknya pada TONGKAT AZIMAT sebaik ia dikeluarkan. Pada masa yang sama, saya dapat merasakan kepuasan maksima setiap kali bersama suami. Begitu juga suami saya. Bak kata orang pantang tersentuh. Oleh kerana itu, saya menggunakannya sehingga 4 kali sehari.”
--Ros, Keramat.

Mengeluarkan keputihan melampau
"Saya tidak pernah menyangka sama sekali masalah yang saya hadapi ketika pertama kali mengandungkan anak pertama. Saya mengalami keputihan yang teruk dan ia keluar berketul-ketul. Saya dinasihatkan menggunakan Tongkat Azimat walaupun pada mulanya agak ngeri...tapi keputihan itu berjaya dikeluar dan dibersihkan. Saya rasa amat selesa dan bersyukur"
--Z, Cheras.

Menghidupkan hubungan, hilangkan kedinginan rumahtangga
" Saya telah berkahwin hampir 9 tahun. Saya menghadapi masalah dingin apabila bersama suami. Saya tidak pernah merasai apa yang dikatakan nikmat hidup berumahtangga. Bagi saya, hanya mengundang kesakitan sahaja. Untuk apalah semua itu. Namun, semuanya tidak lagi apabila saya diperkenalkan dengan TONGKAT AZIMAT. Barulah saya dapat rasakan kenikmatan yang sebenar. Suami pun tersenyum puas..."
-Along, K.L.

Ajaib, merangsang hubungan setelah 5 tahun menderita
"Saya mempunyai 5 orang anak. Berumur pertengahan 30-an. Saya mempunyai masalah dingin untuk bersama suami setelah bersalin anak yang kedua. Saya tidak tahu apa yang harus saya lakukan untuk mengatasi masalah yang semakin merunsingkan ini. Pelbagai cara telah diusahakan, namun semuanya hanya mengundang kehampaan. Saya sering menangis kerana merasakan diri abnormal tidak seperti yang lain. Saya kerap menghampakan suami dengan pelbagai alasan termasuklah tepis, sepak dan lain-lain. Saya benci dengannya walaupun bukan itu yang saya mahu. Saya amat simpati pada suami yang amat memahami saya walaupun saya berterusan begini. Namun, setelah saya menggunakan Tongkat Azimat, saya merasai satu keajaiban di mana saya dapat merasakan nikmat yang tidak pernah saya rasai sebelum ini. Suami dan saya benar-benar bahagia dan bersyukur di atas perubahan yng berlaku. Betullah seperti testimoni yang saya baca pada testimoni di atas, benar-benar pantang tersentuh, alhamduliilah.
-Hamba Allah.Hulu Klang.

Membuang keputihan
"Saya memang telah menggunakan Tongkat Azimat kerana masalah keputihan...dan memang terbukti berkesan, keputihan yang banyak-banyak sudah tidak ada lagi"

--Ina, Bukit Kiara.

Puashati...
saya memeng berpuashati pakai Tongkat Azimat kerana ia dapat keluarkan keputihan yg saya alami, tak selesa dan gatal. Walaupun baru je pakai beberapa kali, masalah dah pun selesai..
--Pn. Nie, KL.

Nanti dah abis beli lagi ye..
Kak..ni ha..malu la nak cakap..Da baru je pakai Tongkat Azimat ni..tapi suami dah pesan suh beli lagi kalau dah abis..he he.."
--Aida, Perak.

Hilang gatal2 lepas period..
"Selalu pas period saya rasa gatal2 kat tempat tuh..tapi sejak saya pakai Tongkat Azimat ni..mmg perasan dah tak ada gatal2 tuh.."
--Salina, Cheras.

No comments: