Photobucket
Terima kasih kepada para pelanggan dan pengguna produk-produk Muna Asy Syifa' di atas kepercayaan kalian menggunakan produk kami. Penghargaan yang tidak terhingga kepada mereka yang sudi untuk berkongsi pengalaman kepada semua. Testimoni di bawah merupakan pengalaman sebenar mereka yang telah menggunakan produk kami. Mudah-mudahan sedikit -sebanyak dapat membantu dan memberi gambaran kepada pengguna baru. Semoga Allah memberkati dan merahmati kalian. Jazakumullahu khairan kathira...

Our products

daisybord

MyCartopia.com Click here to get one

Saturday, June 7, 2008

TESTIMONI SET LENGKAP BERSALIN

TURUN 17KG..

betul.. set bersalin pun memang ok.. pas bersalin saya dapat kurangkan berat 17kg cuma dalam tempoh berpantang.

anak pun dah 5 bulan.. ingat nak akan smula jamu2 tu.. n nk mula promote kt kwn2..
AIZAH YUSOF

BERAT TURUN DRPD 70KG KE 43KG..

Puan,

Saya pernah mengambil set bersalin besar jamu MAS semasa pantang anak ke 4. Ternyata Allah kurniakan jamu tersebut sangat2 serasi dengan tubuh badan saya..... sebelum ini, saya mengambil 3 lg produk lain-lain dipasaran (3 anak) dan mengamalkan bersalai, berganggang (cara orang lama) dsb tetapi ternyata tidak dapat menandingi jamu MAS. Pengambilannya membuatkan badan saya sentiasa berpeluh (sebagaimana yang diperlukan org yang dalam pantang) dan yang paling menyeronokkan ialah selera saya hampir-hampir terkunci (ahak.... makan biskut jacob pun dah cukup kenyang rasaya)....tapi oleh kerana kita ni dah sinonim dengan nasi so memang kena makan nasi juga... cuma lebihkan pengambilan sayur-sayuran..... jadi ianya bertepatan dengan kehendak saya yang ingin sangat kurus apabila habis pantang.... bayangkanlah berat saya selepas melahirkan anak ialah 72 kg..... woooo besar tu!!!!! sedangkan berat badan saya sblm mengandung ialah 54 kg......rungsing!! runsing!! banyak juga jamu yang saya kaji... hinggalah Allah bukakan hati saya untuk membeli jamu MAS. makan jamu sihat wanita dan kacip fatimah buatkan diri rasa bertenaga dan memakai pilis bisa cerah dan menghindarkan pening kepala.... untuk pengetahuan puan kami di pantai timur tiada penggunaa pilis ni... hinggakan dah habis pantang pun saya masih memakainya lagi.....Seronok punya pasal tiap-tiap hari duk timbang berat badan..... huhuhuh Alhamdulillah berjaya akhirnya..... pantang sungguh-sungguh!!! 43 kg dalam masa 40 hari...... Syukur Alhamdulillah...akikah anak + naik rumah kami potong lembu dan ramailah kenalan jemputan yang hadir terkejut melihat perubahan saya terutama office mate..... dan sempat jugalah saya mempromosikan jamu MAS kepada beberapa orang kenalan yang ketika itu mengandung...... cam kita lak tokey nya.... tak kiralah rezeki kita sesama muslim......kita kongsi apa yang termampu....pn. nora

HARGA X MAHAL, TP KEBERKESANAN X DIRAGUI

rasa seronok pulak jadi pengedar munaherbs ni..saya boleh rasa makin lama makin ramai yang berminat terhadap produk ini
Harga tak mahal macam produk lain, tapi keberkesanannya tidak diragui..ramai yang berani nak cuba jamu perusahaan family akak ni..

ita

BERAT BADAN TURUN

Saya masa bersalin guna set bersalin Muna Asyifa ni, berat badan turun banyak betul. La ni..lepas setahun lebih naik balik badan..tu yang cari semula produk ni. Nanti beritahu harganya ya.

Laila

BADAN RINGAN DLM PANTANG..

ros alhamdulillah mkn kcip dan shat wanita badan jadi ringan...luka dah kering tinggal nk tggu sembuh sepenuhnya..

ROS

X PERNAH RASA SESIHAT INI SELEPAS MELAHIRKAN..

TERIMA KASIH PD MUNA ASY SYIFA...SAYA TAK PERNAH RASA SESIHAT INI SELEPAS MELAHIRKAN ANAK....INSYAALLAH, SAYA AKAN TERUSKAN PENGGUNAAN JAMU SIHAT WANITA NI...

norhafizah.


WAJAHNYA BERSERI2..

Kak nak tahu tak..hr tu ramai family saya kata..muka kakak saya yang bersalin pakai Set Muna Asy Syifa tu bersih dan berseri2..cantik kulit dia..suma tanya ..ko pakai apa? rupanya dia pakai bedak sejuk..

Wan.

Best..


lagi satu produk muna dah lama n semakin mendapat sambutan..sy pun dah bnyak rekemen kat org tuk guna produk ni coz saya guna masa pantang mmg best. insya Allah kalau ada masa sy sharekan pengalaman sy guna set bersalin harituh.skrang sy still amalkan makan sihat wanita dam kacip fatimah..alhamdulillah mmg bestla kak.terutama sekali untuk hubungan suami isteri..sy bertenaga..

Memang best..

Originally Posted by czuka View Post
testimoni sy sdir..
sy penah guna produk lepas bersalin ni 2 tahun lepas... mmg best... luka gunting kat vagina (sy bsalin normal) pon cepat kecut.. x pedih pon bila tepel ngan bancuhan serbuk tu...

**Pengakuan terkini pengguna di sms:

Dulu pakai set bersalin lain, bila pakai Muna Asy Syifa..best.
"Best sbb sblm ini 2 anak saya pakai Lxxxx dan Sxxxxxx Txxxxx (Jenama terkenal di pasaran) dan anak ketiga baru pakai Set Bersalin Muna Asy Syifa ni..barulah badan rasa lega, murah dan berbaloi..." Aneera, Putrajaya.
Beliau baru habis pantang dan menempah Set Bersalin lagi untuk rakannya..

Lain dari yang lain..
Anak pertama, saya pakai set bersalin Axxxx..anak kedua ni saya cuba set Muna Asy Syifa (MAS)..kalau dulu badan sakit2 tapi dengan set ni badan ringan dan selesa..selesa..lain dari yang lain.
--Sab, Rawang.


Badan ringan dan selesa..

Saya mempunyai 8 orang anak, berumur 38 tahun, sblm ni saya guna set bersalin lain..tapi bila dah anak ke8 saya ambil Set Bersalin Muna Asy Syifa, alhamdulillah..sblm ni badan saya selalu sakit2 lepas bersalin..tapi dgn MAS ni..badan terasa ringan dan selesa.
--Sabariah, Johor.

Badan rasa ringan, kulit halus...
Anak pertama masa bersalin saya pakai set bersalin lain, anak kedua set bersalin MAS kulit bertambah halus dan badan terasa lebih ringan. Jadi, anak ketiga saya pun guna set bersalin MAS lagi dan saya perkenalkan pula pd kakak saya.
Kenalan Iza, PJ

Maintain...macam anak dara
“Saya mempunyai 3 orang anak hasil daripada perkahwinan saya yang telah mencapai usia 10 tahun. Anak sulung saya berusia 9 tahun. Sepanjang proses berpantang ketiga-tiga anak, saya mengamalkan penggunaan LENGKAP BERSALIN secara intensif. Saya akan berasa bimbang jika tidak menurut nasihat orang tua sekiranya mengabaikan penjagaan ketika berpantang kerana kalau kita tidak menjaga nanti tua-tua badan rosak. Alhamdulillah, sampai sekarang masih ramai yang menyangka saya masih anak dara lagi dan pelajar universiti dan sebagainya. Suami juga bangga dan sering memuji tidak putus-putus di atas keadaan saya ini. Syukurlah”
--Lie, Keramat.

e..eh..macam anak dara..
He he..ramai orang tak percaya saya dah ada 3 anak..saya guna Set Lengkap Bersalin Muna Asy Syifa ni sejak anak yang pertama lagi..saya guna semahu2nya..maklumlah saya mmg penggemar jamu tradisional. Masa tu..masih dalam bentuk serbuk lagi..memang puashati.
--Tie, Gombak.

Menyelesaikan air susu tersumbat
"Saya menghadapi masalah air susu yang tersumbat. ini menyebabkan payudara saya bengkak dan terlalu sakit walaupun untuk disentuh. Saya tidak tahu bagaimana untuk menghadapinya sehinggakan saya terpaksa menoreh puting payudara saya. Walaubagaimanapun, masalah saya selesai apabila saya telah diberi BEDAK PANAS untuk disapukan pada payudara yang bengkak itu. Bengkak dan sakit telah hilang dan air susu keluar kembali seperti biasa."
Perempuan India, (tiada nama).

Menghaluskan, menyegarkan wajah
"Saya baru melahirkan anak dan terus menghabiskan stok bedak sejuk dalam Set Bersalin sehingga kini. Alhamdulillah..wajah saya lebih segar, gebu dan halus daripada sebelumnya. Ramai yang memuji"
--Mak Su, Kedah.

Cergas, bertenaga, segar dan sihat berbanding semasa melahirkan anak sebelumnya
"Orang semua kata dan memuji-muji saya...bersalin kali ni, saya nampak lebih sihat, cergas, segar dan bertenaga. Ini kerana sebelum ini saya tidak menggunakan set lengkap bersalin ini. Saya pun rasa bertenaga kerana produk ini cukup lengkap menjaga dalaman dan luaran saya. Pilis..bedak sejuk, param, bengkungnya...semuanya BEST. Saya benar-benar berpuashati kali ini..."
--Sue, Penang.

Bedak Panas menarik nanah, mata bisul keluar
Suami saya terkena bisul yang besar dikaki. Oleh kerana risaukan rawatan moden, dia memilih untuk menggunakan rawatan tradisional. Setelah melumurkan BEDAK PANAS pada kaki, dia terasa seperti nanah dan darah tersedut keluar dan membantu mempercepatkan penyembuhan bisul.
Liah, Rawang.

Tapal perut best...
Saya dah pakai TAPAL PERUT semasa proses berpantang setiap hari. Saya dapati perut saya cepat mengecut dan tidak buncit, menggeleber sehingga sekarang...
Su, KL

Tapal perut..bantu keluarkan period yang terhenti
"Saya mengalami masalah gangguan pada period dan terhenti sejak beberapa bulan, selepas ambil kacip dan sihat wanita masih belum keluar lagi tapi perut rasa amat sebu, senak dan tak selesa. Selepas saya sapu dengan Tapal Perut..period saya mula keluar sedikit dan berterusan spt biasa"
--Pn. Ani, Bangi.

Buang angin..
set bersalin tu mmg cukup sampai abis pantang...saya beli set besar...kalau nak beli yang kecik pun sama gak..tapi ubat sihat wanita satu jer..kalau set besar kita dapat 2...so tak perlu nak beli lagi kalau dah abis...saya suka makan ubat sihat wanita sebab buang angin dalam badan...dahlah masa berpantang nie saya banyak bergerak...sebab anak masuk icu...so berulang alik ke hospital..tapi alhmdulillah anak sihat dah...
__________________

No comments: