Photobucket
Terima kasih kepada para pelanggan dan pengguna produk-produk Muna Asy Syifa' di atas kepercayaan kalian menggunakan produk kami. Penghargaan yang tidak terhingga kepada mereka yang sudi untuk berkongsi pengalaman kepada semua. Testimoni di bawah merupakan pengalaman sebenar mereka yang telah menggunakan produk kami. Mudah-mudahan sedikit -sebanyak dapat membantu dan memberi gambaran kepada pengguna baru. Semoga Allah memberkati dan merahmati kalian. Jazakumullahu khairan kathira...

Our products

daisybord

MyCartopia.com Click here to get one

Saturday, June 7, 2008

TESTIMONI PENCUCI INTIM WANITA

Bestnyerr pencuci intim..
Memang best pakai pencuci intim...hari tu kena gatal2 dan amat x selesa..bila saya cuba pencuci intim dan tongkat azimat...semua setel.
wan, KL.

Bersih, hilangkan bau

“ Saya berumur 30-an dan mempunyai seorang anak. Saya mengalami masalah keputihan dan berbau. Perkara ini amat merisaukan saya dan akhirnya saya mencuba PENCUCI INTIM WANITA untuk membersihkan anggota sulit saya. Kesannya amat mengejutkan, di mana masalah yang saya hadapi tidak ada lagi dan saya rasa bersih dan selesa secara secara semulajadi sepanjang masa.

--Leha, Subang.

Bersih, puas hati
"Saya berumur 29 tahun dan mempunyai 3 orang anak. Saya mencuba mamakai PENCUCI INTIM WANITA kerana mempunyai masalah keputihan. Saya berasa puas hati memakainya kerana ternyata amat bersih dan keselesaan yang nyata setelah memakainya kerana keasliannya yang tersendiri"

--Nur, Hulu Klang.

Hilangkan bau hanyir period
"Setiap kali semasa period, saya akan mengunakan PENCUCI INTIM WANITA untuk membersihkan alat intim saya. Alhamdulillah, saya rasakan kebersihan yang nyata dan hilangkan bau hanyir"
--
Hamba Allah.K.L

Hilangkan gatal-gatal alat intim
"Saya amat berpuas hati menggunakan PENCUCI INTIM WANITA kerana ia dapat menghilangkan gata-gatal pada alat intim saya dan saya terasa lebih bersih dan selesa"
--Zie, W. Maju.

Keadaan alat intim terasa kemas, tertutup...
"Ada satu rasa yang tak pernah saya rasa sebelum ni...selepas saya guna Pencuci Intim, saya rasa alat intim saya rasa kemas, tertutup dan amat selesa...bila tanya kat kawan yang dah pakai rupa2nya dia pun rasa apa yang saya rasa, mungkin inilah kelebihan sirih yang orang tua2 kata"
--Wan, Zah, KL


















































No comments: