Photobucket
Terima kasih kepada para pelanggan dan pengguna produk-produk Muna Asy Syifa' di atas kepercayaan kalian menggunakan produk kami. Penghargaan yang tidak terhingga kepada mereka yang sudi untuk berkongsi pengalaman kepada semua. Testimoni di bawah merupakan pengalaman sebenar mereka yang telah menggunakan produk kami. Mudah-mudahan sedikit -sebanyak dapat membantu dan memberi gambaran kepada pengguna baru. Semoga Allah memberkati dan merahmati kalian. Jazakumullahu khairan kathira...

Our products

daisybord

MyCartopia.com Click here to get one

Saturday, June 7, 2008

TESTIMONI SET SERI PENGANTIN

Puas hati..makin segar dan berseri.
“Menjelang hari bahagia saya tidak lama lagi, saya telah menggunakan SET SERI PENGANTIN. Saya dapati diri saya bertambah segar, cergas dan bertenaga dengan penggunaan herba luaran sekaligus dalaman. Kulit wajah semakin berseri. Kulit badan saya pula semakin halus, gebu dan licin sepanjang menggunakan SCRUB MANDI LULUR. Saya berpuashati kerana boleh mengulang pemakaian dan melakukannya sendiri di rumah.Saya rasa lebih yakin dengan penampilan ini dan tidak sabar-sabar lagi menunggu hari bahagia nanti”


--Ifah, Pahang

No comments: