Terima kasih kepada para pelanggan dan pengguna produk-produk Muna Asy Syifa' di atas kepercayaan kalian menggunakan produk kami. Penghargaan yang tidak terhingga kepada mereka yang sudi untuk berkongsi pengalaman kepada semua. Testimoni di bawah merupakan pengalaman sebenar mereka yang telah menggunakan produk kami. Mudah-mudahan sedikit -sebanyak dapat membantu dan memberi gambaran kepada pengguna baru. Semoga Allah memberkati dan merahmati kalian. Jazakumullahu khairan kathira...

Our products


MyCartopia.com Click here to get one

Saturday, June 7, 2008

TESTIMONI SCRUB WAJAH/ MANDI LULUR

kulit halus, parut jerawat pudar

saya memang suka scrub wajah ni...bukan setakat muka..badan pun ok juga. Kulit memang jadi halus. Parut jerawat pun makin pudar :)

sarah faez

suka pakai barangan muna asy syifa

Eyda TRG... lepas pakai scrub wajah kena pakai masker x?? beh lah kulit muka pah pakai rasa selesa n licin ajer.. suka brg muna..

Details
2010-03-06 11:47 AM

memang best..

salam..
barang dah sampai semalam...
dah guna scrub...memula mcm rasa halus sgt...
tp bila dah guna..alhamdulillah..memang best..
terbancuh lebih..buat scrub 1 badan..
bila dah cuci rasa lembut je kulit muka...

tq ye...saya beli k..

faddzy

Kawal minyak pada wajah

minyak n scrub dah smpi td. trus guna scrub tu & hasilnya mmg bagus!!!
slalunya lps cuci muka xsmpi 10 minit dah berminyak, tp lps guna scrub ni muka xberminyak laa...dah sejam lebih dah ni. best la scrub nih. muka rasa lembut, lembap jerrr...
minyak tu pun ok, try sapu kt tgn yg sakit tu kejap jer dah kurang sakitnya... nanti boleh la oder lagiii!!! :D

Amizo, KL

Wajah lebih cerah, berseri, gebu, licin, halus

"Suami saya suka menggunakan SCRUB WAJAH setiap hari pulang dari kerja. Kini dia rasa seronok dan terus menerus menggunakannya kerana mukanya lebih cerah, berseri, gebu, licin dan bertambah halus. Saya pun turut menggunakannya dan muka saya pun jadi macam mukanya...lebih berseri"

--Nisah, Rawang.

Menghilangkan jeragat, bintik-bintik hitam dan kulit mati dengan cepat

"Saya menggunakan SCRUB WAJAH sekadar untuk suka-suka kerana saya telah pun memakai produk jagaan muka secara tetap. Tetapi apa yang mengejutkan saya, setelah saya menggunakannya buat kali pertama saya dapati jeragat di muka saya semakin pudar dan kulit wajah saya yang agak kasar, kusam dan kering menjadi licin, gebu dan cerah. Saya dapat rasakan kulit-kulit mati hilang, kerana kulit kasar berganti dengan kulit yang gebu dan halus. Kawan-kawan pun mengakui perbezaan wajah saya. So, kawan-kawan kalau nak buang bintik hitam tu cubalah SCRUB WAJAH ni, Dahlah pakai sedikit dah cukup...amat menjimatkan, murah dan tak payah buang duit beli produk-produk yang mahal"

--Zah,K.L

Wajah berseri, bermaya dan segar

"Saya dah pakai SCRUB WAJAH ni...sepanjang tempoh berpantang. Memang berbaloi. Bukan apa, semua orang yang melihat wajah saya rata-rata memuji dan bertanya apakah yang saya pakai hingga kulit wajah saya berseri-seri, segar dan bermaya...bak kata mereka nampak gebulah...apa lagi, saya pun terus pakai SCRUB WAJAH walaupun dah habis pantang...yang lain pun turut mengikut."

--Maksu, Penang.

Mengecutkan jerawat, keluarkan kotoran/daki wajah

"Saya amat berpuashati menggunakan SCRUB WAJAH ni kerana jerawat yang biasanya mengambil masa yang lama untuk pulih, kecut dengan cepat. Satu lagi, bila kita gosok perlahan yang bestnya kotoran macam daki keluar...tu yang rasa puas hati...kesannya, bila dibilas...kulit dah tak kasar tapi gebu dan licin.."

--Wanita Indonesia, Rawang.

Menghilangkan masalah kulit, bintik2
"Anak dara saya mengalami masalah kulit muka yang ditumbuhi bintik2 putih dan kelihatan tak cantik. Walaupun dah puas berubat dgn ubatan hospital seperti krim dll masih tak sembuh juga. Alhamdulillah, bila pakai scrub tu serasi dan kulitnya semakin cantik'
--Pn. sal, Ukay.

Cikgu, kenapa muka cikgu putih..?
"Kak..best la pakai scrub wajah ni..muka rasa halus, bersih..bintik2 kasar pun xde..moist jerr..murid pun ada tanya nape muka saya nampak putih..he he..baru 2 hari pakai"
--Cg.Ijan, Setapak.

Bestnyeer..
" Best la scrub wajah ni..puas hatila..set mandi lulur pun sama..terasa selesa..gebu..kulit ni tak sama cam selalu..nmpak shining dan bermaya...he he..nti nak suggest kat bakal hubby lak"
--Cik Jam, Keramat.

Glowingnya..
"Laa..patutlah nampak glowing dan lain sangat..seri daripada biasa, rupa2nya dia pakai Scrub Wajah..kak tu tegur saya hari tu.."

Best..tak tau nak cakap..
"Scrub ni mmg best..tak tau cemane..tapi best la.."
--Min, Melawati.
--Wan, KL.

Badan gebu..kulit licin dan shining..
"Tiap kali saya mandi..bila saya ada mood..saya capaila scrub mandi lulur utk gantikan sabun..mmgla hasilnya gebu..licin..sampai adik kat tempat keje pun tegur..saya pakai aper.."
--Lie, KL.

No comments: